Szkolenie medialne dla „Girl Power” – Konfederacja Lewiatan
Młode i energiczne kobiety z „Girl Power!” – Konfederacji Lewiatan – wzięły udział w szkoleniu medialnym, które miałam dzisiaj przyjemność poprowadzić z Magdą Mołek, dziennikarką telewizyjną. Mówiłyśmy o profilu publicznym w biznesie, a przede wszystkim o technicznych aspektach wywiadu. Jak mówić, by zaciekawiać i być zrozumiałym?
Szkoliłam, ale mam wrażenie, że to ja dowiedziałam się dzisiaj mnóstwa rzeczy, m.in. czym jest bioinformatyka. Wiem też, że Polacy mają na swoim koncie 65 opracowanych technologii z obszaru zielonej energii i że w Polsce są specjaliści, którzy zajmują się doradztwem wielokulturowym. Ciekawe prawda? Niesamowite biznesy prowadzą dziś Polki: zdecydowane, inspirujące i sprawcze. Kierują m.in. polskimi oddziałami zagranicznych banków wspierając milionowe inwestycje, doradzają ministrom, promują na świecie polską technologię, są też ekspertkami rynku energetycznego.
Jest o czym opowiadać w mediach. Prawda?
Jak tworzyć przekaz główny? Dlaczego przed każdym wywiadem tak ważne jest ustalenie celu rozmowy z dziennikarzem? Jak mierzyć wartość udzielonego wywiadu? Wreszcie na co zwracać uwagę podczas rozmowy z dziennikarzem? Mam nadzieję, że już wiecie!
A na kolejnym spotkaniu – metafora domu przy zgaszonym świetle! Wtajemniczeni wiedzą jakie to treningowe cudo!
No Comments