fbpx

Start Instytutu Komunikacji Medialnej

Wczoraj oficjalnie uruchomiłam Instytut Komunikacji Medialnej. Jego unikalną ofertę możecie Państwo śledzić na www.ikm.com.pl.

 

ikm

 

Od czasu wydania „Medialnych lwów dla rekinów biznesu” (wyd. PWN Warszawa 2014) rozmawiałam z czytelnikami z różnych środowisk. Oczywiście byli to przede wszystkim ludzie, którzy występują publicznie, szukający w książce inspirujących porad jak robić to skutecznie i bez stresu. Jednak największą grupę stanowili ci menedżerowie, którzy są autentycznymi liderami i uważają komunikację za rzecz w biznesie absolutnie kluczową, a książka – jak mówili – pomogła im zrozumieć, że bycie w mediach, tworzenie własnego profilu publicznego – to część istotnej pracy, jaką lider musi włożyć w swój rozwój. Spotykałam się z dziennikarzami, studentami ekonomii, zarządzania i marketingu oraz z prawdziwymi liderami biznesu, dzieląc się z nimi opowieściami, które pojawiły się w książce, a także tymi, które pozostawiłam poza materią papieru. Wszyscy byli zgodni co do jednego: treści zawarte w „Medialnych lwach…” to doskonały program szkoleniowy dla biznesowych przywódców. I właśnie z myślą o nich powstał Instytut Komunikacji Medialnej, którego misją jest edukacja z zakresu komunikacji w biznesie.

Koniecznie sprawdźcie ofertę w dziele szkolenia.
Działania instytutu będą o wiele szersze, ale o tym już niebawem:)

 

No Comments

Post a Comment