„Rekiny biznesu w mediach” – w księgarniach na początku 2016 roku
Tytuł drapieżny, ale staram się by środek nie zawiódł prawdziwego konesera. Taka ma być książka „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”, która do księgarń trafi na początku 2016 roku. Książkę, podobnie jak „Medialne lwy…”, wyda PWN. Tytuł zapowiada dość drapieżną zawartość, ale zapewniam Was, że poetyka tej książki będzie zaskakująca. Bo czy można połączyć myśli Rolanda Barthes’a, francuskiego krytyka literackiego z sztuką tworzenia marki? Czy można teorię czystej formy Witkacego połączyć z ideą wystąpień publicznych? Czy wspomnienia Sławomira Mrożka, o amerykańskim small talku, można porównać do tego, którym posługują się współcześni liderzy biznesu?
Właśnie takie będą „Rekiny…”.
Książka będzie składała się z III części. Obszerniejszego wprowadzenia, które zawiera cały kontekst tworzenia profilu publicznego marki osobistej, marki lidera; wywiadów z liderami biznesu, którzy opowiadają o sekretach ich komunikacji z rynkiem oraz części ostatniej, bardzo praktycznej, w której czytelnik znajdzie całe spektrum narzędzi i modeli.
Ilustracje, które tak bardzo podobały się czytelnikom w „Medialnych lwach…” zastąpi nowoczesna typografia Szymona Baranowskiego. Pozwoli ona czytelnikom korzystać z książki sprawniej, i jak przystało na dobry i piękny dizajn poprowadzi po najciekawszych jej zakątkach. Będzie też sporo porad , wskazówek i inspiracji, ale nie będą to porady ex catedra, bo sztuka tworzenia marki osobistej i profilu publicznego, to bardzo indywidualna życiowa praca. Jeszcze mnóstwo pracy, także tej promocyjnej, ale już dziś zapraszam do śledzenia kolejnych wpisów. W następnym zdradzę Państwu z kim współpracowałam przy tej publikacji.
No Comments