fbpx

Profil publiczny z opieką medialną

Profil publiczny, ekspercki, o którym tutaj rozmawiamy (każdy bowiem wpis traktuję jako rozmowę z Państwem), powinien mieć zapewnioną opiekę mediów. Idealnie jest stworzyć taki projekt, do którego media dołączają z intencją informowania o nim. Żeby tak było, musimy stworzyć taką wartość, która w poczuciu tych mediów, będzie ciekawym kontentem dla ich odbiorców. Ja postawiłam na media biznesowe, gospodarcze i te poświęcone branży komunikacyjno-biznesowej. Wśród nich znalazła się także radiowa Trójka, ponieważ wiem, że grupa docelowa, z którą pracuję na co dzień, po prostu kocha tę stację i spędza przy niej czas, już po pracy. Poniżej przedstawiam Państwu patronów medialnych książki „Medialne lwy dla rekinów biznesu”. W tych mediach znajdziecie Państwo już niebawem wiele ciekawych informacji na temat książki oraz spotkań autorskich.

patroni medialni

No Comments

Post a Comment