Polscy endodonci uczyli się, jak dbać o synergię, między marką produktu a swoją własną
Jest kilka ważnych zasad w personal brandingu lekarzy, o których mówiłam podczas spotkania szkoleniowego dedykowanego endodontom, ekspertom od kanałowego leczenia zębów.
Organizatorem projektu był POLDENT, marka wyróżniona właśnie w plebiscycie Forbesa. Jeden z wiodących w Polsce producentów instrumentarium stomatologicznego, prowadząca wiele projektów badawczo-rozwojowych. Co ważne – firma rodzinna, z tradycjami. Oprócz własnego portfolia produktów, także dystrybutor. Stomatolodzy-szkoleniowcy mieli okazję poznać zasady budowania własnego brandu na rynku stomatologicznym, ale także opracować zasady współpracy z partnerami biznesowymi i dostawcami. To duże wyzwanie, ale dające niezwykłą synergię w działaniach biznesowych i edukacyjnych.
Jak dbać o synergię marki produktu i markę lekarza? Jak budować grupę interesariuszy w medycynie, kształtować przekaz i wreszcie jak wybierać kanały komunikacji, aby mieć tak pożądaną skuteczność w biznesie medycznym? Patrzyliśmy na case study stomatologów, którzy oprócz spełniania swojej misji prowadzą dobrze prosperujące biznesy stomatologiczne z dobrze poukładaną komunikacją z pacjentami, współpracującymi lekarzami, a także z dostawcami i partnerami biznesowymi.
Trendy w Polsce i na świecie pokazują niezmiennie, że stomatologia to nie tylko zdrowie, ale i pożądane efekty estetyczne. Już nie tylko estetyka, ale także technologia. Już nie tylko technologia, ale cały system innowacji. Już nie innowacja, ale i wspieranie rozwoju człowieka w jego rozwoju osobistym. A w tym procesie podobno istotą jest także piękny uśmiech. No powodów ku temu, by dobrze komunikować się z otoczeniem, jest dużo.
Opowiadałam także o pułapkach , jakie wynikają np.: z kontaktów z mediami, pokazując casy study z klinik, które były przez lata moimi klientami. Solidny audyt marek osobistych lekarzy, którzy wzięli udział w szkoleniu stał się zastrzykiem pomysłów do samorozwoju. Dziękuję Wam za udział troskliwi Doktorzy i do zobaczenia.
No Comments