fbpx

Ostatnie szlify w redakcji POLITYKI (tuż po nagrywaniu filmu promocyjnego)

Jutro w sieci pojawi się kolejny film promujący moją książkę. Tym razem, w roli zapowiadającego, Jacek Żakowski, jeden z najbardziej popularnych polskich publicystów. O czym rozmawialiśmy? W zasadzie należałoby powiedzieć: kogo poszukiwaliśmy? Wyruszyliśmy w poszukiwanie polskiego Steve’a Jobs’a. To właśnie twórca APPLE’a dla wielu jest wzorem przemyślanej komunikacji z mediami. Jobs wiedział doskonale jak przygotowywać prezentacje produktowe i jakich przekazów używać, by były one niemal gotowymi nagłówkami artykułów prasowych. Tak budował świadomą komunikację produktową. Mówiąc krótko: miał bardzo unikalną wiedzę komunikacyjną, ale też dużą intuicję. Byłam ciekawa: czy Żakowski odnajdzie takiego na polskim rynku?
Odpowiedź znajdziecie już 3 listopada w książce „Medialne lwy dla rekinów biznesu”.
Książka trafiła właśnie do ostatecznej obróbki graficznej i za chwilę będzie się już materializować w drukarni. Na zdjęciach widzicie ostatnie szlify nad rozdziałem, które toczyły się w redakcji POLITYKI.

żakowski5

Ta książka jest napisana z myślą o prezesach spółek. Staram się w niej odpowiedzieć na pytania, które sami zadawali mi przez lata współpracy. Każdy prezes i menedżer, absolutnie powinien potraktować tę publikację  jako unikalny uniwersytet, dotyczący tworzenia wizerunku, wspierającego biznes i ich indywidualną karierę.

żakowski3

Rozdział z udziałem Żakowskiego, który otwiera całą książkę, dla wielu będzie zaskoczeniem, bo jest to pokazanie wizerunku od strony –powiedziałabym – praidei i odpowiada na pytanie: co się musi wydarzyć i jak człowiek musi nad sobą pracować, by stworzenie profilu publicznego było w ogóle możliwe. By był on trwały i wiarygodny. By nie tylko zaspokajał próżność, ale pomagał realizować cele i by był, mówiąc krótko, dochodowy.

żakowski2

1 Comment

Post a Comment