fbpx

„Medialne lwy…” trafiły do księgarń w całej Polsce!

To naprawdę miłe. Rano powitała mnie pierwsza recenzja. Przyszła do mnie aż z Pomorza.
– Fantastycznie wydany, strasznie ciekawy materiał. Nie mogłem się oprzeć. Gratuluję i pozdrawiam.
Dziękuję Panie Marcinie.

Od dzisiaj „Medialne lwy dla rekinów biznesu” można już kupić w księgarniach w całym kraju. A dzisiaj z okazji premiery publikuję ostatni – finałowy film promujący książkę. Mówię w nim o tym, że z pomysłem na tę książkę po prostu pewnego dnia się obudziłam – i rzeczywiście tak było. Prace nad publikacją trwały równy rok i z perspektywy tego roku, mam wrażenie, że nie tylko wiele się nauczyłam, bo rozmawiam w tej książce z mądrymi ludźmi, ale powróciłam też do tego, co kocham od zawsze, czyli do pisania.
Udało mi się w tej książce – a przynajmniej mam taką nadzieję – połączyć miłość do słowa pisanego z moją pasją zawodową, czyli przygotowywaniem ludzi do wystąpień w mediach – by potrafili skutecznie się komunikować korzystając z czasu antenowego.

Każde wystąpienie w mediach jest po coś. Jeśli tego nie rozumiemy i udzielamy wywiadu – bo tak trzeba, bo tak wypada, to warto się zastanowić nad głębszym tego sensem. Dzielimy się na tych, którzy o uwagę mediów muszą zabiegać i wiedzieć jak, ale są też tacy, którzy muszą umiejętnie się limitować i oni też muszą wiedzieć jak. Ta książka jest dla jednych i drugich. Zapraszam do lektury!


Porad udzielają:

Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,
Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES i Świat,
Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,
Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,
Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,
Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,
Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,
Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,
Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,
Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,
Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.

No Comments

Post a Comment