Jak wykorzystywać media w biznesie? – Kongres Kobiet w Rzeszowie
W sobotę Rzeszów stał się stolicą inspiracji dla kobiet z Podkarpacia. Odbywał się tam Międzynarodowy Kongres Imperium Kobiet. Organizatorka Ilona Adamska, właścicielka ID Media, wydawca magazynów Imperium Kobiet i Law Business Quality, podkreślała, że kongres ma być świętem wiedzy biznesowej dla kobiet z tej części Polski. Sądząc po komentarzach i opiniach – udało się zrealizować plan w 100%. Mówiłam o świadomym wykorzystywaniu mediów, zapraszając słuchaczy do podróży w przeszłość. Do dzieciństwa. Ale zaraz, zaraz co ma wspólnego powrót do dzieciństwa z wykorzystywaniem mediów w biznesie i marką osobistą? Oj nawet nie wiecie, jak wiele. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej zapraszam na kolejne spotkania i do lektury mojej książki, która ukaże się na rynku już w styczniu.
Rozmawialiśmy o spójności wizerunku, o wpadkach ludzi biznesu, którzy zapominają o byciu sobą, o potrzebie zrozumienia kim jesteśmy i jak budować komunikat o sobie poprzez media. Wprawdzie kongres kierowany był do kobiet, to podkreślałam wielokrotnie, że wiedza o projektowaniu wizerunku płci jest pozbawiona. Spójność to najpierw poznanie siebie, a następnie bezkompromisaowa realizacja zawodowych planów i umiejętność ich zakomunikowania. Jeżeli dotyczy kobiety – to także odnalezienia harmonii we wszystkich pełnionych rolach.
Uczestnicy kongresu mieli okazję wysłuchać kikunastu wystąpień. Obecni byli także ludzie znani z mediów, tacy jak dziennikarz Andrzej Sołtysik, tancerka Krystyna Mazurówna czy Joanna Jabłczyńska, aktorka, ale i prawniczka. Wystąpiły także: trenerka Anna Urbańska i Ewa Hartman, ekspertka w obszarze personal brandingu. Poniżej dołączam szczegółowy plan, dziękując wszystkim za uwagę i spędzony czas.
Magda
18 października 2015 at 21:24Kongres był fantastycznym i niezwykle inspirującym wydarzeniem dla wielu uczestników, na pewno!
Osobiście, wróciłam do domu z głową pełną wrażeń, myśli i planów!
Pozdrawiam
Aleksandra Ślifirska
23 listopada 2015 at 20:34To świetnie, gratulacje należą się organizatorom:)