fbpx

7 Dni w Oceanarium, czyli na co może wpływać wywiad?

Biznes to oceanarium.  Co robią w nim rekiny biznesu? Skupmy się na tym, że komunikują. Komunikują poprzez media.

oceanarium banner na www

Większość ludzi biznesu nie zdaje sobie sprawy, jakie skutki może mieć źle udzielony wywiad. A może położyć sprzedaż, może zamknąć drogę do dobrego inwestora, a nawet pozbawić kogoś stanowiska – znam takie przypadki. Będę o nich na bieżąco opowiadać tutaj. Komunikacja rekinów biznesu rozgrywa się coraz częściej w mediach. Najważniejsze informacje z rynku – wielkiego biznesowego oceanarium fuzji, przejęć, wielkich kontraktów – codziennie komentują eksperci, ale i same rekiny, przekazując w wywiadach z dziennikarzami cele biznesowe swoich spółek. Tak powstaje opiniotwórcze biznesowe oceanarium.

Jako wieloletni medialny trener, współpracujący, zarówno z dziennikarzami, jak i ludźmi biznesu, wiem, jakie znaczenie biznesowe mają wywiady w mediach dla zarządów spółek i ich kluczowych menedżerów. Wywiady prezesów w mediach przekładają się często na bardzo konkretne działania rynkowe: wzrost zainteresowania produktami, zmiany przepisów wpływające na konkurencyjność firmy, a nawet notowania na giełdzie. Jak ludzie biznesu poruszają się w tym oceanarium, jakim stylem pływają i jakie udaje im się realizować cele? A z drugiej strony jakie zaliczają komunikacyjne wpadki i przez jakie większe sztuki bywają bezwzględnie pożarci?

W każdy piątek, będę publikowała tutaj dla Was, podsumowanie tygodnia z analizą i komentarzem najciekawszych wydarzeń komunikacyjnych w biznesie.

Zapraszam do mojego oceanarium!

No Comments

Post a Comment