fbpx

2,5 miliona biznesowych historii – spotkanie w THINKTANK

Wczoraj w Ośrodku Dialogu i Analiz THINKTANK w Warszawie odbyło się przedpremierowe spotkanie dotyczące mojej książki „Medialne lwy dla rekinów biznesu”. W spotkaniu – z członkami THINKTANK Society – uczestniczyli także Dariusz Bugalski (radiowa Trójka) i Marek Tejchman z TVN. Odpowiadaliśmy nie tylko na pytania dotyczące książki, uczestników interesowały bardzo konkretne sprawy, takie jak:  podejście mediów polskich i zagranicznych do biznesu. Spotkanie prowadził Paweł Oksanowicz, dziennikarz radiowy.

IMG_2247

 

Spotkanie było wielowątkowe i dotyczyło relacji medialnych spółek, dyskutowaliśmy także o tym, czy prezes zawsze powinien być twarzą firmy i w jakich sytuacjach ma to uzasadnienie.  – W Polsce jest 2,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw, co oznacza, że mamy 2,5 miliona historii biznesowych, ciekawych scenariuszy – mówił Marek Tejchman, dziennikarz TVN. Rzeczywiście taka liczba przedsiębiorców to niesamowite pole do komunikacji tych firm poprzez media. Problem jest jeden: trzeba te historie stworzyć i umieć o nich opowiedzieć – i tego właśnie uczą „Medialne lwy…”.

IMG_2276

Szczególnie interesujące są wnioski dziennikarza, który tak naprawdę z biznesem nie ma kontaktu na co dzień, ale obserwując zachowania ludzi w komunikacji, w tym komunikacji medialnej – przytacza uniwersalne, a zarazem zamknięte w formie anegdoty – spostrzeżenia. Takimi przykuwał uwagę na spotkaniu – Dariusz Bugalski z radiowej Trójki.

IMG_2281

Wszystkim uczestniczącym w spotkaniu chciałam serdecznie podziękować. Mam nadzieję, że przedpremierowa możliwość kupna „Medialnych lwów…”to dla Państwa początek inspirującej pracy nad swoim profilem publicznym.

THINKTANK jest jednym z patronów publikacji, która do księgarń trafi już 3 listopada.

No Comments

Post a Comment