Rekiny biznesu w mediach

Sztuka wypowiadania się, jest w biznesie ważna.
Bez niej nie osiągniesz celu.

Kup książkę

Rekiny Biznesu w Mediach

Sztuka tworzenia profilu publicznego

W tej książce nie ma prawd objawionych. Każdy z nas jest inny, każdy potrzebuje innej strategii. Na styl komunikacji wpływa, zarówno osobowość lidera, jak i jego produkt, ale też zainteresowania i otoczenie. Ta książka nie ma być instruktarzem, ale skokiem do orzeźwiającej wody. Wypowiedzi biznesowych przywódców, które tu znajdziecie to wynik ich wieloletnich doświadczeń w obszarze komunikacji medialnej i biznesowej. Towarzyszyć im będą słowa humanistów, pisarzy, dyrygentów, reżyserów teatralnych, myślicieli. Bo w ich dziełach i myślach, jakie nam po sobie pozostawiają, tkwi sedno komunikacji. Umieszczam je w nadziei, że pozwolą Ci odnaleźć się w prawdzie o sobie i byś tę książkę przechowywał niekoniecznie na półce z literaturą biznesową.

Aleksandra Ślifirska Autorka

Rafał Bauer

Irena Eris

Lider mówiąc inspiruje

wsłuchajmy się w niego

Dobrze komunikujący się prezes zawsze jest o parę kroków przed konkurencją i tę parę kroków czyni go niekwestionowanym przywódcą.

Rafał Brzoska

Rafał Brzoska

Joanna Przetakiewicz

Markę buduje się po to, by inni jej pragnęli. Markę tworzy się przez komunikowanie cech i wartości.

Joanna Przetakiewicz

W tej książce znajdziesz obraz komunikacji widziany oczyma liderów biznesu

Komunikacja z ludźmi, także ta poprzez media, pozwoliła im zdobyć szczyty.

Kup książkę

Jeżeli chcesz dotrzeć do ludzi to zastanów się jaką historię, jaką jedną metaforę możesz im przekazać. Ma ona być odebrana w ich sercach i umysłach jako coś naturalnego, zrozumiałego, atrakcyjnego. To jest sedno komunikacji.

Jacek Santorski

Jacek Santorski

Henryka Bochniarz

Jarosław Zagórowski

Człowiek biznesu w pewnym sensie jest stale na scenie. Jeśli chcemy do czegoś przekonać ludzi, to stale musimy być w centrum zainteresowania.

Piotr Voelkel

Piotr Voelkel

Obdarzanie się słowem jest ważne

Jak opowiedzieć o sztuce tworzenia biznesu, produktów, usług? Jak umiejętności komunikacyjne wykorzystywać do tworzenia marki osobistej? Czy sztuka wypowiadania się jest w biznesie ważna? I jak badać rezultat dobrej komunikacji?

Wierzę, że nasze doświadczenie pozwoli Ci odpowiedzieć na wszystkie te pytania. Tworzenie siebie w przestrzeni publicznej to długi proces podróży w głąb siebie.

Chcę rozpocząć tę podróż teraz!

Nazywam się Aleksandra Ślifirska, sprawiam, że komunikacja biznesowa jest skuteczniejsza i piękniejsza

Patroni